bloglovin

Torkade växter!

Igår jobbade jag hela dagen, och eftersom det är så pass kallt ute nu så fick kaninerna sitta inne. Väl hemma vid straxt efter 19 så gick jag ut o tränade lite hoppning med busarna. :) Har en hoppbana och ordentlig belysning, så även när mörkret anlänt kan jag träna. :) 


Det var ett gäng pigga niner, men alla skötte sig toppen! :) Flora tränade elit i bana för första gången och hon fullkomligt flög. :D Ska bli spännande att debutera henner på lördag. 
Efter hoppning o lite fritt skuttande som de ville så fick alla proppfyllda höhäckar och dessutom hade jag fått ett spännande paket med posten. Massa torkat smaskens från zooplus.dk. Kan starkt rekommendera många av de torkade växterna därifrån. Bra värden och dessutom väldigt uppskattat av kaninerna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback