bloglovin

Örnen


Den vackra svarta örnen, Black Eagle! Dvärgvädurshane i färgen White Svart. 
Han var såå liten och nervös när han för första gången satt på ett bord här hos mig. Han mer låg ner än satt upp.
Vi övade varje dag och nu står han för mycket på bordet! Men hellre det, det är så kul att se hans utveckling!
Han har det finaste huvudet bland mina kaniner i denna färg och har även fått bäst poäng, 94p.
Nuförtiden är han en glad kanin som gör glädjeskutt för minsta lilla. Han hänger på gallret när man kommer och fångar jag honom inte tillräckligt fort när jag öppnar luckan så dröjer det inte många minuter innan han skuttar ner på marken och springer iväg i full fart mot hagarna. Han är så söt så man kan spricka!


Färgplakett från Vinterspecialen
 
// Malin
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

Hej!
Jag älskar verkligen blogg, denna som jag nyss kom in på och själva kaninmagazinet. Älskar era bilder, så tänkte fråga vilken kamera använder ni? :)

Svar: Hej!Malin fotograferar med en Nikon D7000.
/Kaninmagazinet
Kanin Magazinet

2013-03-11 @ 17:27:37
URL: http://nattstad.se/thessveronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback