bloglovin

Linda Gustavsson

Hejsan!
Jag heter Linda Gustavsson, är 22 år gammal och sedan 2013 stolt medarbetare på sajten!

 
 


1997 fick jag, tillsammans med min syster, våra 2 första kaniner. Jag var då 6 år gammal, visste absolut ingenting om kaniner och var allvarligt talat livrädd för dem. Men trots det var det något med dem som fascinerade mig, som fick mig att fortsätta och jag har sen dess oavbrutet haft kaniner i mitt liv. Någon gång kring år 2004-2005 började jag bli nyfiken på det här med kaninhoppning, men det dröjde några år innan jag vågade mig på att tävla. 2007 blev jag medlem i Sörmlands Kaninhoppare och har sedan dess tävlat aktivt och sitter sen några år tillbaka även med i styrelsen.

 

 
 

Idag bor jag än så länge hemma, men drömmer och tittar efter mitt eget. Ett litet hus på landet där jag kan bygga de hägn och burar jag alltid drömt om att ha till mina långöron.
Idag har jag, 5 st kaniner, kan man väl säga. Min äldsta, Nasse går ihop med sin kastrerade syster Campino, som ägs av min syster, men som vi bestämt kommer flytta med mig när jag flyttar, så jag ser henne lite som min. Glader, Flora och Loui är de 3 andra härliga individerna som förgyller min vardag.
En liten hamstertös vid namn Lillemor finns också i huset. Social, framåt och otroligt go.

 

Övriga intressen är hästar; har tyvärr ingen egen häst, men hjälper till med en kompis islandshäst 2 dagar i veckan. Fotografering har varit ett växande intresse under många år, men har växt sig ännu starkare sen jag skaffade mig min första systemkamera 2011.
 
 
 
 
Djur har alltid varit en stor del av mitt liv, de har alltid funnits där, aldrig svikit och hjälpt mig igenom svåra perioder! Jag kan inte tänka mig ett liv utan dem. Jag lär mig mer och mer för var dag som går, man blir aldrig fullärd. Min dröm är att få dela med mig av all den information och alla de upplevelser och erfarenheter som jag lär mig genom åren, och att få hjälpa de djur som blir övergivna och bortglömda!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback