bloglovin

Marre



Marabou, Marre är min finaste hane i kaningården!
Jag hoppas väldigt mycket på honom i min avel.
Liten (1,5kg), kompakt och ett trevligt temperament. 
Kan jag säga annat än att han är perfekt?

Han är uppfödd hos Sara, Lillhems Kaniner den 7 Juni 2012 och har färgen Havana. Även han är en dvärgävdur.
Marre älskar att springa runt i hagarna och visa upp sin fina kropp för tjejerna.
Han är verkligen en glad prick som höjer stämningen var han än är. Samtidigt som han har massvis med energi så kan han ta det lugnt när det behövs. Till våren 2013 ska vi börja träna hoppning, det ska bli mycket spännande.
Selträningen har han klarat av mycket bra och bryr sig inte alls om den längre.



Bebis

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback