bloglovin

CareFresh

CareFresh, Natural
Betalade 99kr för 14l på Djurliv i Munkfors.
 
 
Jag har testat Carefresh, jag har hört så mycket bra om det så jag tänkte att jag skulle testa. Trots att det är så dyrt. Här kan du köpa carefresh online.
Har innan testat hemmagjort carefresh, artikel hittar du här <-.

 
 
 
Man tror att det ska vara jättemjukt som bomull, men det var det faktiskt inte. Blev riktigt besviken! Det var inte alls speciellt mjukt. Ungefär lika som uppblött toalettpapper, som jag gjorde hemma. Lite mjukare kanske.
Det luktade ingenting, det var bra!
Använde det i toaletten först, funkade jättebra. Luktade absolut ingenting! Uppsugningsförmågan var helt okej. 
 
 
 
Sedan testade jag att ha lite i buren, blandade ihop resterande med hampaströ. Och det ska man nog inte göra... Blev som små tussar över hela buren tillslut.
 
 
 
Det var iallafall näst intill dammfritt, som jag upplevde det. Väldigt bra strö för allergiker.
 
Jag skulle inte ha detta som strö i hela buren, det var inte såååå bra till dess pris. samt att det skulle bli riktigt dyrt att fylla upp min bur. Men att ha till toaletten, absolut! Där fungerade det superbra.
 
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback