bloglovin

Jönssons selar

Precis nu slog det mig att jag vet inte riktigt vad det heter? Man går in på deras hemsida som heter Pralinens selar för att beställa samt se tyger osv och på facebook heter sidan jönssons hinder och selar. Dem flesta säger jönssons så vi kör väl på det.
 
Jag la min beställning där runt 12 september och jag fick hem dem idag. Tydligen har det fattats material osv så därför tog det tid, men jag satt inte i sjön och hade ingen brådska så det gjorde ingenting att det tog lite tid.
Jag har länge velat beställa en sele från jönssons för dem är så himla fina, men dyra! Betalde 90kr för min sele. Men dem är så fina så det är värt varje krona. Man vill ju att sin kanin ska vara fin på banan!
 
 
 
Jag tog stl M på denna selen och den var faktiskt nästan för liten runt magen.... aj aj. Men blir hon inte tjockare så passar den iallafall. 
Jumjum fick ingen sele denna gången, han har stl L och endast h selar passar till hans konstiga rexkropp, och det är svårt att hitta en bra sele som passar eftersom alla kör med olika mått.
 
Sedan beställde jag tags! Och detta tyckte jag var väldigt spännande och fiffigt. Jag har tänkt att sätta dem på transportburen. Kaninernas namn på ena sidan och mitt telefonnr på andra sidan. Riktigt snyggt gjort.
Det var lite dyrare att ha tryck på båda sidorna, men det är ju jättesmart att även ha sitt telenr där, man vet aldrig när man tävlar i andra klubbar osv... bra att ha helt enkelt och snyggt! Proffigt gjort.
 
 
 
Köpte även ett koppel såklart med en fin pärla på.

 

Min beställning gick på totalt 255kr, det sved lite i plånboken men när jag ser vad jag fick så känns det helt okej. Verkar vara i riktigt bra kvalité och det är snyggt gjort.
 
 
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback