bloglovin

Var och hämtade Hö idag......

Idag var jag hos Pia på Bregårdens kaniner, där Jumjum kommer ifrån. Jag köper hö av henne.
Tittade på kaninerna och de tre små bebisarna. Såklart visade hon mig en kaninhona som var tillsalu som hon tyckte skulle flytta hem till mig och hur kär blev inte jag?
Hon var väldigt övertecknad och svart i ansiktet, riktigt gooooooooo!
 
 
Jag har egentligen inte plats och jag har Belle som inte riktigt litar på mig ännu men ser ni inte vad bedårande hon är? 3 månader gammal. Är helt beroende av kaniner känner jag, vill bara ha mer och mer.
 
Fick även med mig hö & halm hem som räcker till kanske december om jag har tur. Har en sån himla snäll uppfödare så Pia sponstrar mig med hö. Riktigt gulligt. Det är inte en sån dyr kostnad som tur är.
 
 
We shall se......
 
 
/Nathalie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback