bloglovin

Trio med naturbollar

Pris: 70 kr på gnagarboden
 
 
 
 
"Trio med bollar i naturmaterial.Perfekt litet, "prova på" kit för den som vill se om det lilla husdjuret gillar bollar som leksak.I naturmaterial.

1 st i flätad rotting
1 st i flätat natursnöre
1 st i lindade blast av vattenhyacint

Diameter på alla tre, ca 7-8 cm"
 
 
Den sista bollen va namnam! Den tog slut nästan direkt. Så det var en stor favorit. Den översta har dem inte ens rört, de kastar iväg den när den är ivägen men inget dem vill gnaga på. Den i mitten är lite mitt emellan. Den går att gnaga på ibland när dem har tråkigt.
Jag älskar att köpa hem gnagbollar för det är en rolig aktivering för kaninerna och det är riktigt bra för tänderna.
Var denna produkt värt 70kr? Nej inte för mig iallafall med tanke på att dem bara åt 1 ½ boll. 50 kr hade varit ett mer rimligt pris.
Kanske gillar dina kaniner dem mer än mina, om du testar får du gärna skriva och berätta :)
 
/ Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback