bloglovin

Trä hantlar

Pris: 30kr på gnagarboden
 
"Rolig leksak till de lite större gnagarna; guldhamster, degus, marsvin, Här får ert husdjur både goda gnagarpinnar att sätta tänderna i samt små flätade pilbollar att leka med och gnaga på.
Storlek på bollarna: ca 4 cm i diamater"
 
 
 
Tyvärr var den ena trähanteln trasig när jag fick den :/ Men det spelade ingen större roll.
Jag hade större förväntningar av denna leksak faktiskt.. eller så är det mina kaniner som har blivit kräsna eftersom de inte verkar gilla något jag köpt åt dem.
Dem har inte rört dessa över huvud taget. Så jag tog en en av bollarna som var trasiga och gav till guldhamstern, men han var inte intresserad heller.
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback