bloglovin

Alfalfatofs

35 kr på gnagarboden.se
 
"Rolig och god hängande leksak för kaniner och marsvin. Tillverkad av Alfalfa och majs"
 
 
Detta tyckte jag såg superskoj ut och det var därför jag beställde den. Rolig och nyttig!
Men mina kaniner tyckte inte likadant.
 
 
 
När jag hängde in den i buren började Belle direkt att gnaga lite på kulorna överst, hon verkade jätteintresserad.
Sedan bet Jumjum av grejen längst ned som nu ligger i buren någonstans. Han har gnagat lite på den också. Sedan var det inte så mycket mer. Nu hänger den bara där och ingen som bryr sig. Det var tråkigt att dem inte tyckte den var så rolig för det trodde jag verkligen.
Men vem vet vad dem gör med den om en vecka eller två, den får sitta kvar där den sitter :)
 
 
/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback