bloglovin

Skattkärr 5/4 VKH

Igår gjorde Belle sin medelsvår debut i rak! Och jag måste erkänna att jag var riktigt nervös hur det skulle gå med tanke på att jag inte hopptränar med henne hemma.Tränar inte jum heller nu för den delen men. 
Iallfall.
Märkte redan på framhoppningen att det gick väääääldigt bra! Så i första omgången gick hon på 1, hon hade kunnat nolla om jag var snabbare att korrigera. Menmen. i finalen nollade hon iallafall :)
Det var även x2 så i andra medeln gick hon på 1+1. Jag är supernöjd! Vi slutade på 4e plats i båda medel och hamnade precis utanför pinne ;)
Är så himla stolt över henne!
 
Grunden:
 
 
Finalen:
 
 
Jumjum var inte lika taggad, det var även Lätt x2. I första gick han på 1+2 och sedan 4+3.
Han har varit lite seg och klumpig på senaste tiden på banan, men på framhoppningen var det full fart. Lite konstig, kanske ska ta en liten paus med honom.
Har lite bilder på jum& Belle också som jag ska lägga in senare när jag fått dem skickat till mig :)
 
 
Andra filmer.
 
Sjökullens sound of time: 
 
 
A fetching firework:
 
 
 
 
Sävast woodridge: 
 
 
 
/nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback