bloglovin

Fodervärd!

Idag flyttade Shadrins Spår i Mörker , "Spåra"  och Sävast CH Woodridge ,"Lovis" hit.
Deras ägare Julia, studerar i Norrköping så vi har planerat ett tag att dem skulle komma till mig på foder fram tills sommaren när hon kommer hem till Värmland igen.
 
Jag har ju en stor vind på 50kvm som jag gärna skulle vilja ha kaniner i, nu på vintern är det kyligt, men inte dragit där. Så det funkar. Håller ungefär 2-4 grader. Vet inte hur det är på sommaren så det passar perfekt att dem flyttar hem då. Det kan ju bli väldigt kvaft på vissa vindar.
 
 
 
Än så länge trivs dem bra! De bor i en 150x70 bur och den andra är 140x65 (?).
 
Lovis.
 
 
 
Spåra.
Som förövrigt är till salu.
 
 

Jag ska försöka hålla ett emotionellt avstånd så jag inte blir förkrossad när dem flyttar hem,för det kommer jag säkert att bli.
Ska träna upp konditionen och tävla dem,för det var ett tag sen.
Spåra är svår i krok och elit i rak. Lovis är elitklassad och champion.
 
Så nu kommer ni få följa dessa 2 töser ett tag fram över också :)
 
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback