bloglovin

Belles kastrering dag 3 och 4.

Jag var nog lite för glad i fredags när Belle började knapra på örterna för hon äter fortfarande inte.
Hon kissar och bajsar iallafall! Jag ger henne CC och fibreplex varje dag, men fibreplexen tar slut ikväll så jag får nog åka och köpa mer imorgon samt ta med Belle för mer dropp om hon inte börjar äta.
Hon har druckit lite "hö vatten" inatt. Jag kokar upp vatten och blötlägger hö. Det tyckte hon var gott, använder sedan det vattnet till att blanda ut cc:n med.

Jag är jätteorolig för B. Vill att magen ska komma igång :(
Hon verkar inte må allt för dåligt heller, hon fick vara lös några minuter i köket förut efter att jag matat henne. Hon var nyfiken och skuttade runt lite som vanligt så jag vet inte vad det är som spökar, hon verkar inte direkt ha ont.
 
Har testat att gett henne pellets, hö, alfalfahö, timotejgodis, fibafirst, torkade örter, citronmeliss, persilja, äpple, gurka, sallad, banan, knäckebröd, gnagarblandning, morotspellets osv osv...
 
Får hoppas på ett mirakel nu under natten, annars ringer jag veterinären imorgon igen.
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback