bloglovin

Fodervärd!

Nu ska jag vara fodervärd åt lilla Chili som han heter nu, men ska heta Dr Snuggles i sitt nya hem.
En kompis flyttar till Värmland till veckan och ska köpa honom från en tjej som flyttat till Stockholm nu, därför Snuggles bor hos mig.
 
 
Han har redan slickat på mig och vi har gosat lite, han har stulit mitt hjärta och jag vill inte lämna ifrån mig honom :(
Men vet att han kommer få det bra i sitt nya hem och att jag kan komma och hälsa på honom ofta.
 
 
Han är kastrerad och kommer från Lövåsens kaniner. Han har fått lånat både hus&toa från mig för det hade han inte med sig.
 
 
Nu har jag 4 djur i bur i mitt lilla rum, knappt så jag får plats själv haha. Ska försöka ta en bild imorgon i ljuset.
 
Note to self: Skaffa aldrig omplaceringhem och låt aldrig en kanin mellanlanda här igen. Jag blir så himla fast vid alla små söta djur.
 
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback