bloglovin

För att vara ärlig....

Jag har verkligen panik över domarkursen som är 1-4 maj här i Värmland. Jag har läst på reglmentet av och till sedan november, jag känner att jag ändå kan det mesta. Men ändå känner jag paniken och denna pressen.
Skulle jag misslyckas skulle jag skämmas ögonen ur mig, och förmodligen sluta hoppa. Ha-ha.

Jag hoppas inte, och tror inte att det ska vara så himla svårt som jag föreställer mig. Jag har visserligen bara hoppat av  och till i fyra år, men det är först nu det senaste året jag verkligen kommit igång seriöst. Känner att så länge jag är aktiv och tycker det är roligt kan jag lika gärna hjälpa till så mycket jag kan - därav gå denna kurs.
 
Det tar på mig psykiskt, har alltid varit lite såhär inför stora prov och grejer. Lägger verkligen ner mig, och om det inte går bra gräver jag ner mig ett par veckor innan jag orkar ta nya tag. Som tur är, så betalar inte klubben någonting för att jag ska få gå eftersom vi har två gratis platser. Men jag hoppas och tror det ska gå bra. För jag vill detta. Måste lägga på lite extra krut och plugga ännu lite mer, och kolla upp saker jag inte kan. 
 
Har mitt reglemente vid sängen, och kaninburen står bredvid. Jum brukar alltid skvätta vatten när han dricker, så han har såklart skvätt vatten på flera sidor av reglementet, så färgen har kletat ut sig.... Har ingen mer färg i skrivaren och måste ha med mig ett exemplar på kursen.... bra jum.. bra!
 
Någon av er som ska gå kursen? Då ses vi där!
 
/Nathalie
 
 
Bebisbells
 

Kommentarer
Postat av: Sandra (kaninmagazinet)

Tat lugnt ;-)
Använd ditt sunda förnuft så kommer du lösa uppgifterna (både de praktiska och skriftliga) galant. Reglementet är tufft och det är svårt att lära sig vilken konsekvens som ska ges när. Tror ingen utbildad domare idag har allt det i huvudet utan man använder sitt sunda förnuft, och har ett reglemente till hands.

Det här fixar du!

2014-04-10 @ 10:40:07
Postat av: Cecilia Lindgren

Åh vad kul, jag ska också gå domarlägret i maj. :D
Dock så har jag inte hunnit plugga in särskilt mycket, men tror (hoppas snarare hehe) att jag kan det mesta förutom ganska detaljerade saker. :P

Svar: Förhoppningsvis är de nog inte så svårt som man tror.Då ses vi där :D Bli inte förskräckt om jag ser otrevlig ut (det är så jag ser ut :( )
Kanin Magazinet

2014-04-20 @ 21:15:35
URL: http://Ultimateshoppkaniner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback