bloglovin

Tänkte visa priserna som finns i mitt rum...

Först tänkte jag visa alla priser min förra kanin Maja vann.
 
De två till vänster är fråm Värmlands kaninavels förening. Hon fick även ett vandringspris, som jag inte har kvar nu.
Resterade är från hoppning.
Dessa står i min bokhylla, Maja lever inte än men jag vill ha kvar dem ändå. För hon var så fin och duktig!
 
Maja vann alltid på hopptävlingar så tog även en del presentkort och annat gott :) Det har även Belle&Jumjum gjort. Tar inte priser varje gång, men nu i börjar tycker jag det är extra roligt att ha ett minne.
 
 
 
 Här är Belles&Jums rosetter. De har vunnit tre stycken var.
 
 
 Jumjums pokal
 
 
 
Här är startrosetterna, den rosa är Majas. Den oranga jumjums och den svarta är Belles.
 
 
 


 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback