bloglovin

För ett år sedan var jag helt förstörd

Idag är det 1 år sedan du somnade in i mina armar.
Ett år sedan mitt hjärta gick i tusen bitar. Aldrig har jag upplevt sådan smärta tidigare i mitt liv.
Jag minns det som det var igår vi kämpade och kämpade tillsammans in i det sista, tills jag insåg att du inte orkade mer.
Trots att det var ett helt år sedan, gör det lika ont i mig och saknaden är enorm. Det är fortfarande tomt efter dig och du kommer alltid finnas i mina tankar, älskade Trassel Maja <3

 
 
Jag tror ingen kan förstå hur nära vi var varandra. Jag spenderade mer timmar med Maja än med mina människo vänner om jag tänker efter, för hon var allt för mig.
Dag ut och dag in, hon var inte min kanin utan hon var min bästa vän, mitt hjärta, min bebis.
Jag brukar titta på alla foton av Maja, tänka på alla minnen och bara låta tårarna rinna. För så ont gör det i mig, lika ont gör det idag som det gjorde för ett år sedan.
 
R.i.p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback